منوی دسته بندی

اولین الیاف ساخته شده توسط بشر نایلون است، این محصول که از زمان‌ های قدیم جزو یکی از پر استفاده‌ ترین محصولات قرار گرفت.

با تلاش و تحقیق دانشمندان در مورد این موضوع که با اتصال چه مولکول‌ هایی نایلون به وجود می‌ آید، ساخته شد.

با آزمایش‌ های فراوان در نهایت آنها توانستند ماده‌ ای کشسان را تولید کنند که پس از سرد شدن، بسیار کارایی بالایی داشت.

امروزه نایلون به عنوان عضوی جدایی ناپذیر از زندگی‌ روزمره ما دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ ها مواد اولیه متفاوتی دارند.

مواد اولیه‌ای که در تولید نایلون مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد پلیمری هستند. عموما از پلی اتیلن به عنوان پلیمر پایه در تولید نایلون‌ها و نایلکس‌ها استفاده می‌شود.

با ایجاد ترکیب میان گاز طبیعی و نفت خام، سنتز شیمیایی در اتیلن موجود در آن‌ها رخ می‌دهد. در اثر این پدیده پلی اتیلن تولید می‌شود.

ساختار پلیمرها در اثر کنار هم قرار گرفتن زنجیره‌ای بلند از منومرها به وجود می‌آید.

در پلی اتیلن نیز زنجیره‌ای بلند از اتم‌های کربن به صورت دو به دو با پیوندهای دوگانه به هم متصل شده‌اند و در شاخه‌های آن‌ها نیز اتم‌های هیدروژن به کربن‌ها وصل می‌شوند.

تاریخچه تولید نایلون و نایلکس

مواد اولیه تولید نایلون و نایلکس

صنایع مهرگل پلاست
تاریخچه تولید نایلون و نایلکس

پلی اتیلن‌ها به عنوان گروهی از مواد پلیمری، دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مشخصی هستند. بسیار مرسوم است که به کمک اضافه کردن برخی مواد افزودنی به پلیمرها، خواص آن‌ها را تقویت کرد. در تولید نایلون‌ها، مواد افزودنی را به منظور ارتقای مقاومت کشسانی، تنظیم شبکه ساختاری و افزایش شفافیت سطح نایلون‌های پلی اتیلنی انجام می‌دهند.

موارد استفاده نایلون و نایلکس

امروزه در فروشگاه زنجیره ای، فروشگاه (پوشاک، کیف و کفش)، رستوران، سوپرمارکت، مغازه و … از نایلون استفاده می شود اما اغلب به جای نایلون، از عنوان نایلکس و پلاستیک، کیسه و … استفاده می کنند در صورتی که هر کدام مواد اولیه و کاربرد متفاوتی دارند که مرسوم ترین و بهترین آن ها، نایلون های فروشگاه ارزانسرای طاهر است که به دلیل دارا بودن قابلیت و ویژگی ها نسبت به سایر محصولات ذکر شده، برتری دارد.

ویژگی های نایلون های صنایع مهرگل پلاست

تولید شده از بهترین مواد درجه اول بدون ناخالصی و کربن بالا

دو دوخت و طرح سوزنی

دارای قلاب جهت آویزان کردن و استفاده آسان

قابلیت کشسانی و تحمل وزن سنگین محصولات

دارای مدل و ابعاد متنوع

تعداد برگ بیشتر در کیلو نسبت به نمونه های مشابه

قیمت بسیار مقرون به صرفه

قابلیت سفارش به صورت عمده

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت مهرگل پلاست اینجا را ببینید.

کاربرد ها

از نایلون و نایلکس در بسیار از فروشگاه مواد غذایی و پوشاک، میوه فروشی، خرازی، سوپرمارکت و مغازه، رستوران و فست فودی و ….. برای بسته بندی و ارائه محصولات به مشتری جهت جابه جایی آسان کالای خریداری شده و جذب مشتری به منظور بالا بردن میزان فروش، مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید جهت خرید این نایلون ها از این لینک اقدام فرمائید.